Maak kennis met Velma, de hotel chatbot!

Wil je meer directe boekingen binnenhalen? Een chatbot op je hotelwebsite biedt vele voordelen. Bekijk onze nieuwste integratie met Velma, de hotelchatbot ontwikkeld door Quicktext.

Stardekk
Stardekk
2/10/2020

Cubilis, de hotel booking engine ontwikkeld door Stardekk, is nu compatibel met Velma, een chatbot voor hotels, gemaakt door Quicktext. Dankzij deze nieuwe integratie begeleidt de chatbot Velma klanten met gemak door het directe boekingsproces. Op deze manier voltooien meer klanten het online boekingsproces via de veilige betaalinterface Cubilis.

Maak kennis met Velma, de hotel chatbot!
"Met Velma hotel chatbot de ervaring om direct te boeken is even gemakkelijk als een Whatsapp gesprek."

Benjamin Devisme, Quicktext.

De opkomst van chatbots in de hotelsector

Stardekk is al vele jaren een partner voor hoteliers bij het uitrollen van hun online strategie. Deze nieuwe samenwerking tussen Cubilis en Quicktext maakt het voor hotels eenvoudig om gebruik te maken van kunstmatige intelligentie (AI) en chatbottechnologie om hun gasten gerust te stellen en het aantal directe boekingen te verhogen.

Made in Louise Hotel in Brussel was het eerste hotel dat profiteerde van deze integratie en de resultaten overtroffen hun verwachtingen. Het tweede hotel dat gebruik maakt van AI om directe boekingen te stimuleren is Leopold Hotel Brussel.

Velma: een chatbot en boekingskanaal

Een chatbot is tegenwoordig het startpunt voor veel gasten, dus het is logisch dat we hen aanbieden om een kamer te boeken in dezelfde omgeving. De integratie tussen Cubilis en Quicktext biedt de gast op die manier een nieuw boekingskanaal.

Maak kennis met Velma, de hotel chatbot!
"Gasten zijn veeleisender dan ooit, dus chatbots zijn een toegevoegde waarde geworden van elke directe boekingsstrategie."

We hebben al boekingen zien binnenkomen via onze chatbot wat geweldig nieuws is. Het laat zien dat klanten klaar zijn voor deze nieuwe manier van boeken, dankzij de informatiestroom die heel duidelijk is wat een positief effect heeft op de conversie.  Ik twijfel er niet aan dat Quicktext en Cubilis een perfecte match zijn om de gastervaring te verbeteren", legt Martin Duchateau, eigenaar van Made In Louise Brussel, uit.

Over Quicktext

Quicktext ontwikkelt een AI-aangedreven chatbot voor hotels die de meeste vragen van klanten 24/7 kan beantwoorden in 22 talen. Velma, de chatbot ontworpen door Quicktext, is in staat om klantenbetrokkenheid te stimuleren via de live chat van het hotel en de belangrijkste directe communicatiekanalen. De meeste klanten uiten hun twijfels bij het boeken van een kamer. Velma, helpt potentiële klanten gerust te stellen door hen de belangrijkste informatie te geven die ze nodig hebben om een beslissing te nemen. 

Meer informatie op de officiële website van Quicktext.

Also read

Hoe je hotel of B&B winstgevender maken met een optimale prijszetting

Nieuwe mijlpaal: Stardekk wordt deel van Lighthouse!

Hoe je Booking Engine optimaliseren voor de feestdagen?